Wpis do rejestru lub zmianę danych w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Radziejowice
Kogo dotyczy Who is affected
Klientów chcących zrobić wpis do rejestru lub zmianę danych w rejestrze działalności regulowanej
Czas realizacji
Brak informacji
Wymagane dokumenty
- wniosek
- oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru lub aktualizację wpisu do rejestru
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za złożone pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
- oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru lub aktualizację wpisu do rejestru
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za złożone pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Opłaty
- Opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej - 50,00 zł
- Opłata skarbowa za zmianę wpisu w rejestrze działalności regulowanej, dotyczącej rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem (rozszerzenie katalogu odbieranych odpadów komunalnych) - 25,00 zł
- Opłata skarbowa za złożone pełnomocnictwo – 17,00 zł