A+
A-
Wersja kontrastowa





 Drukuj

Wpis do rejestru lub zmianę danych w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Radziejowice

Kogo dotyczy

Klientów chcących zrobić wpis do rejestru lub zmianę danych w rejestrze działalności regulowanej

Czas realizacji

Brak informacji

Wymagane dokumenty

- wniosek
- oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru lub aktualizację wpisu do rejestru
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za złożone pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Opłaty

- Opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej - 50,00 zł
- Opłata skarbowa za zmianę wpisu w rejestrze działalności regulowanej, dotyczącej rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem (rozszerzenie katalogu odbieranych odpadów komunalnych) - 25,00 zł
- Opłata skarbowa za złożone pełnomocnictwo – 17,00 zł




© 2024 Gmina Radziejowice
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce